Ruta Palma – Lloret de Vistalegre: Palma – Sta. María – Alaró – Tofla – Lloseta – Binissalem – Biniagual – Sencelles Ca’s Canar – Ruberts – Lloret – Pina – Algaida – Llucmajor – S’Aranjassa – C’an Pastilla – Palma.

Kms: 100,592 – Dificultat: Baixa

Punts d’interès:
Tofla ****
Biniagual ****
Ruberts ***
Algaida ***
Llucmajor ****

Zones d’interès Ruta Palma – Lloret de Vistalegre:

El tram des de Sta. Maria a Alaró (Camí del Raiguer) i des d’Alaró a Lloseta (Tofla). La petita i tranquil·la població de Biniagual, amb els seus carrers empedrats. Les vistes de les vinyes que podrem contemplar en tota la zona, des d’Alaró a Binissalem i Biniagual.

Descripció Ruta Palma – Lloret de Vistalegre:

Sortim del centre OCIMAX, per la MA-11 i girant a la fi del polígon industrial per sortir a la MA-2031, que seguirem sense desviar-nos fins a la rotonda que ens dirigeix, a la dreta, cap a Sta. Maria.

Una mica abans d’arribar al poble (abans del pont del tren) girem a l’esquerra, pel camí del Raiguer, que ens condueix fins Alaró.

Ruta Palma - Lloret de Vistalegre

Seguim per la MA-2110, carretera estreta i amb poc trànsit, des d’on tindrem unes vistes espectaculars del Castell d’Alaró i de tota la Serra de Tramuntana.

Seguim per la MA-2110 sense entrar a Lloseta, paral·lels al Torrent del Cocó, fins arribar a la MA-13, que prenem a la dreta fins Binissalem.

En arribar al carrer de Bonaire, girem a l’esquerra pel Camí de Biniagual, arribant, després d’una curta i dura pujada, a el poble de Sencelles.

Des d’aquí, per la MA-3140, i passant per les cases de Cas Canar, arribarem primer a la MA-3111 (carretera de Sineu), que deixarem de seguida, girant a la dreta cap a Ruberts i Lloret de Vista Alegre, on podem aturar-nos a degustar un “pa amb oli” en algun dels bars de la localitat.

Sortim de Lloret cap a Pina i Algaida per la MA-3130, seguint per la MA-5010 fins Llucmajor.

Ruta Palma - Lloret de Vistalegre

Des d’aquí, tenim dues opcions: baixar pel carril de servei de la MA-15, fins s’Arenal i Can Pastilla o bé, com s’indica a la ruta, per la MA-19A passant per S’Aranjassa i arribant fins Can Pastilla, des d’on podem dirigir-nos tranquil·lament, fins a Palma pel carril bici que discorre a la vora de la mar, per la zones de Cala Estancia i Es Carnatge.