Palma – Platja de Palma – Cap Blanc – S’Estanyol – Sa Ràpita – Camí de Sa Sorda – Llucmajor – Camí de Sa Torre – Platja de Palma – Palma.

Km:  102 – Dificultat:   Baixa – Temps aprox.: 4:30 h.

Punts d’interès:
• Esglèsia de la Verge del Pilar (Camí de Sa Torre)
• Poblat talaiòtic de Capocorb Vell
• Cap Blanc
• Platja de Palma
• Es Carnatge
• Platja de Sa Ràpita
• Camí des Palmer

Descarregar GPS/GPX

DESCRIPCIÓ

Sortim des del Portixol. Se’n pot anar per carretera fins a S’Arenal, però és millor usar el carril bici que discorre al costat del mar, passant per les zones del Molinar, Ciutat Jardí, Cala Gamba, “Es Carnatge” i Cala Estancia.

Des de S’Arenal, seguim per la MA-6014. La ruta té poques pujades i és molt freqüentat per grups ciclistes a la primavera. Passarem pel Cap Blanc i pel poblat Talaiòtic de Capocorb, de l’any 1000 A.C. A l’encreuament amb la MA-6015 girem a la dreta cap a S’Estanyol i Sa Ràpita, al costat de la mar i des d’on podrem veure l’arxipèlag de Cabrera. Ens dirigim a Campos per la MA-6030. A la rotonda prenem la tercera sortida (MA-6014) i en un quilòmetre prenem el Camí de Sa Sorda (gir dreta). Un nou gir a l’esquerra, per prendre el Camí des Palmer, amb vistes espectaculars del massís de Cura. A l’encreuament amb la MA-6015 podem dirigir-nos cap a Llucmajor, per visitar el poble, o bé seguir per Es Camí del Palmer i girar a l’esquerra en el Camí de Sa Torre, on ens sorprendrà un bonic temple d’estil neogòtic de planta octogonal dedicat a la Verge del Pilar. Seguim fins la MA-6014 que ens condueix, ara en terreny descendent, de nou cap a la Platja de Palma primer, i Palma després.

{iframe}http://www.everytrail.com/iframe2.php?trip_id=452904&width=540&height=400{/iframe}